En trevlig gårdag

Ja igår var riktigt trevlig. Vid två på dagen åkte vi till Alingsås. För jag hade ett pressentkort på Pappersbiten (en scrapaffär) och där köpte jag lite allt möjligt bra och ha.

Så efter det åkte vi till Mikaels ena bror för att spana in deras nytillskott i familjen. En 8 veckors Pittbull valp och  jonathan blev kär på tre röda. Hon kröp upp i knät på honom och somnade med huvudet på hans axel. Medans Jonathan tyckte att det var jätte spännande med all extra hud hon  hade. Jonathan  var även väldigt generös och bjöd på sin hand som hon gärna tuggade lite på medans Jonathan skratta så han kiknade. Tur att hon var tålig för fy sjutton va ont det gör när Jonte nyps men hon bara låg där helt oberoende och sov i alla fall tills han kom till tassarna då pep hon lite men inget mer än så. Tyvärr glömde ju jag min klant kameran så jag kunde ju inte föreviga dom härliga stunderna =O(
Jag kan ju villigt erkänna att jag blev väldigt valpsjuk. Jag vill med ha =O( Men jag har ju turen att få leka lite med Wilma ibland.

Idag blir det en snabbtripp till Allum.



Bloggcandy:

Så himla fina stämplar vill verkligen ha. Var med och tävla om dom hos http://scrapaddicted.blogg.se/2009/april/blogcandy-nya-easer-stamplar.html och http://deleelsias.blogspot.com/ .  Hoppas på lycka ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0