Hemma igen

Japp nu var man hemma efter en lång helg uppåt landet. I fredas åkte vi till min pappa och hans nya dam. Väldigt trevligt jag träffa lillbrorsan oxå de va längesedan. Han hade tagit hål i ögonbrynet och var jätte fin i det. På lördagen bar det a till mamma och få lite efterlängta mamma vård i min sjukdom. Så nu är jag nästan frisk det är lite hosta kvar men de ger sig väl. Det har vart en jätte mysig helg.
Tyvärr är det alltid pesten att åka hem. Jag saknar att inte bo närmare. Men man gör ju  sina val.

Jonathan har hunnit fylla 5 månader i går närmare bestämt. oj vad tiden går de var ju nyss han tittade ut ju.

Idag blir det sprutor igen för lilen sen i kväll blir det kalas för Mikaels kusin. Men vi får väl se hur det går förhoppningsvis blir det ingen jätte hög feber. För då blir det nog att åka hem å lägga lillkillen i stället.



Joel å Jonathan


Morgon mys med Morfar hunden Tösen och pappas Dam Eva


Moster Jonhanna hjälper Jonathan med lite gröt kladdigt det blir det


Moster Sarha som busar det här är ingen vanlig syn med tanke på att min syster har
den värsta fotfobin man kan tänka sig.


Bannan är jätte gott speciellt när man får äta själv


Morgon mys med Mormor

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej.

Ni verkar haft en mysig helg :)

Började undra vart ni tagit vägen, inget skrivit här på en vecka nästan ju ;) hihi.

Hoppas ni mår bra hela familjen.

Kramar från oss.

2009-04-01 @ 21:14:34
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Jonhanna

tack för att du stavade mitt namn rätt x) hha älskar diiiig! <33

2009-04-12 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0