Helgen


Stino som svänger sina lurviga

Fredagen: Blev mycket dans vill jag lova. Å rök för fy fan vad dom höll på med rökmaskinen. Ett tag var det så mycket rök inne i tältet så de knappt gick att se den man dansade med så de va bara att gå ut och ta frisk luft. Fredagskvällen slutade vid 2 tiden. Men den var riktigt trevlig.


Mikael står å pratar hemlisar när linslusen slår till =O)



Lördagen: Var jag först och träffade Linda i stan och vi gick å käkade på bryggeriet å sen blev det bio "män som hatar kvinnor". Super bra film men som alltid nästan är boken bättre. Filmen var så lång så det blev inget efter häng utan de va bara hem och göra en make over å sen bar det i väg till klubben igen.
Tyvärr började den lite trist eftersom folket som skulle stå i baren inte dök upp så Stino fick hoppa in och själv blev jag. Men en snäll liten medlem sa till mig att oxå hoppa in bakom baren och hjälpa till om jag ville eftrsom dom saknade folk. Men efter 3 timmar var jag så trött i  huvudet och tur i oturen så började lillasyster spela när det var som värst och det var dealen jag stog fram till dom börja sen rymde jag.
Spelningen var allt bra. Kvällen var lyckad till slut men vid halv 3 var jag så himla trött att det bar av hemmåt. Men vi var inte hemma förrän vi 4 tiden. Träffade soffie propp ett tag där med.


 
Jag bjuder på en liten video. Jag blevglatt överraskad av ljudupptagningen på min kamera faktiskt

Söndagen: Kom min älskade son hem. Helskinad och jösses vad pussar jag fick. Skönt att veta att han saknat sin bästaste mamma =O)
Sen blev det film eftersom vår skit boxer inte funkar så vi har inte tittat på tv på över en vecka =O(

Kommentarer
Postat av: mimmie

naw vad fräsigt med lillasyster=) du hade det kul ialla fall? trotts att du var barnledig? puss

2009-08-10 @ 20:45:29
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Christina

Klart att jag jobbar på, är bara ännu tröttare än vanligt haha.. o vad gör man inte för bebis, hon har så mycket skoj på dagis o det har jag inte hjärta att ta ifrån henne när vi bara har 1 dag kvar. Jobbar du mycket nu?? Kram

2009-08-13 @ 19:45:54
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej hej.

Hur är det med er? Tänkte höra så det fortfarande är så att vi ska komma på lördag till er? :) Bäst att höra så allting är lugnt och det inte blivit någonting ändrat. Kan ju lätt bli att man glömmer bort med när man bestämmer länge i förväg :) Kan iaf behöva en adress om det blir läge!? Annars hittar vi nog inte...

Kramkram

2009-08-13 @ 21:30:29
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Josephine

Skrev just ett sms tillbaka.. Jaa det ska verkligen bli kul att se dem två härja runt :) Men som jag skrev så blir det att vi kommer någon gång på fm om det går bra!? Vet ju inte riktigt säkert med tanke på att det kan alltid dyka upp något när det är barn inblandat :) hihi.. KRam kram

2009-08-14 @ 11:09:17
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0