Trött

Fy farao Jonte har sovit så himla dåligt nu dom senaste nätterna och det innebär ju att jag med gjort det. Det får bli hård träning på att sova i egen säng från och med nu. Men det är ju inte lätt när det kommer tänder. I morgon och på onsdag är det jobb för min del. Hos en ny brukare i morgon. Vi får väl se hur de går. 

Jag blir så himla förbannad på vårat photoshop för jag fattar inget av hur man gör. Vi hade ett förut som var jätte lätt men det här är skit. Jag får väl se om jag får till det eller ej. 


En av blommorna jag tog av Maggan


En annan lika dan fast betydligt mindre

 
Jonte har krypt runt med ett glasunderläg i munnen hela dagen

Kommentarer
Postat av: mimmie

he he jo då. fattar inte varför det känns som att åka berg och dal bana när man flyger men jo det gick bra=) åhh vi hade det hur mysigt som hällst=)gick och myste i stan hela helgen och fick en riktigt rundvandring och fick se alla sevärdheter. till och med red light distrikt trotts mina protester:P



ok. jag har funderat lite på dom=) tack!

2009-08-03 @ 18:26:05
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: mimmie

stackars liten med alla tänder. wille fick tre på en ggn för ngn vecka sen och humöret var ju där efter. tur nog sov han som han skulle ialla fall. hoppas de kommer upp fort så han slipper ha ont stackarn kram kram

2009-08-03 @ 18:27:38
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0