7 dagar kvar

Ja en vecka vill säga kvar till julafton. jag ska jobba julafton och dagen före. Så den här julen känns lagom kul. Men man får tänka på pengarna. Lite julfirande blir det i vart fall. Pappa med sällskap kommer ner den 22 å då ska vi gå på liseberg för att sedan åka å lämna skrutten hos Mikaels mamma å pappa. Sen den 23 är det jobb sen hem till svärföräldrarna å sova där till den 24 å sen åka å jobba för att sedan åka tillbax. Sen den 25 åker jag till mamma å firar med dom. Så helt kass jul blir det i vart fall inte.

Idag blödde Jonte för första gången ordentligt (ja det heter faktiskt så å inte ordenkligt) *pik till vissa nära å kära*. Han halkade med handen när han busade i sängen och bet sig någonstans i munnen. De va blod på honom å på mig å lite varstans. Stackarn men som tur va gick de över fort å jag hittade aldrig var blodet kom ifrån så de va nog inte så farligt som de såg ut. Men lite skraj ska jag villigt erkänna att jag blev. Tur att pappa Mikeal inte va hemma.

Ska se om jag kan få in lite bilder på datorn snart. Nu när Mikael har fixat en annan.

Kommentarer
Postat av: marie-louise

pik till vem då? jag känner mig inte alls träffad:P kan det inte vara en tand? det kan blöda lite när den börjar spricka upp... det är alltid läskigt det där när de blöder... man får andas djupt

2009-12-16 @ 19:53:51
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Emma F

hihi. Ja det är nagelack Elise har på naglarna. Dock bara på en hand :) Hon är ju en stor tjej nu.. hihi . Puss

2009-12-16 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0