Dagen före dopparedagen

Ja i morgon var de då julafton. Men jag vet i nte riktigt hur planerna blir längre. För i måndags hade jag å Jonte vinterkräksjukan och idag har Mikael den. Så vi får väl se. Om de blir Vårgårda i kväll eller i morgon kväll.
Så  typiskt att bli sjuk just innan jul. Meningen va att vi skulle till Allum idag jag å Mikael eftersom lillemannen är i vårgårda hos farmor å farfar. Men jag får nog ta en tripp inne i stan innan jobbet i stället. JIIIPPPPII *not*
Men som tur är e de inte mycket som saknas.

God jul allesammans hoppas ni får en riktigt trevlig helg




Kommentarer
Postat av: Anonym

uach ta nu bort den där äckliga snusk gubben som verkar titta fram vartenda år.. =P

2009-12-26 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0