Fredag jippi

För första gången på riktigt riktigt länge ser jag fram emot denna helgen. Jag bara väntar på att den ska börja.

Idag när Mikael slutat jobba ska vi åka till Allum och kika igen. Se om kjolen finns kvar som jag hittade i förrgår jag kanske till och med har tid att prova den idag. Sen blir det nog bara lite fredagsmys.

I morgon beger vi oss till dom kallare bredgraderna kring falbygden. Närmare bestämmt hem till Josephine och Patrik och deras lilla Pontus. De ska bli kul att se deras lilla liv. det kommer nog Jonathan oxå att tycka.

Efter besöket hos dom kanske det bär av till min mamma men de får vi se. Jag hoppas på det.

Min kära son har börjat med snutte filt det spelar inte så stor roll vad det är det funkar mede det mesta huvudsaken är att det är mjukt går att krama och stoppa i munnen.



Kommentarer
Postat av: Emma

ne jag vet! vissst är man sugen på första kvällen man ska gå ut .. =) oj vad stor han är eran gulleplutt. dom växer ju så det knakar!! Kram på dej

2009-02-13 @ 10:48:06
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0