Grått å trist...

Ja shit vilket piss väder det var i dag då. De regnar inte men de fattas bara. För de e grått som fan.

Igår var vi i Allum och köpte silverschampo till mitt hår. Jag har redan hunnit tvätta det 4 gånger. Men de e fortfarande pippikult så jag får väl vänta i en vecka men e de fortfarande så gult då med blir det nog till att tona över.
Mina händer har blivit lila efter schampot. Meníngen är att man ska använda handskar till men jag sket i de. Återigen synden straffar sig själv =OS

Idag är det återträff med föräldragruppen de ska allt bli kul att titta på dom andras bäbisar. Man kan ju hoppas på att det kommer bli mer prat än vad det var innan. Annars kommer de bli en trist återträff.

Jag satt å scrappa lite igår. Jag fick även sorterat mina bokstäver som vi stansade ut med cuttlebugen för det var ungefär som att hitta en nål i en höstack å leta efter en bokstav.

Igår var det fetisdagen så de blev faktiskt semlor man jag måde pyton efter jag hade ätit upp min. Så e de när man är känslig för grädde =O(




      



Kommentarer
Postat av: bebben...

vad fint det blev med cirklarna...

2009-02-25 @ 12:45:19
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: Jessica - PCT

Jag är avundsjuk på din ork och färdighet med scrap books.

Ska nog prova det någon gång iallafall och se om jag kanske fixar det. Det är ju fett mycket roligare än bara fotoalbum, eller ännu värre, att bara ha bilderna på datorn.

2009-02-25 @ 21:30:55
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0