Helgen

I fredags var vi hos Thommy å Stino  å folket söp till lite men jag höll mig till mitt alkoholfria vin. Smaka som besk saft ingen höjdare. Jonathan tyckte att det var jätte spännande med allt folk å då kan man ju inte sova risken finns ju att man missar något. Stino höll på att lära Jonathan å gå. En lite på tvingad visit i gufars knä. Men jag tror allt att Thommy tyckte att det var mysigt. 

I lördags var vi först i jonslund hos Mikaels farmor och farfar och fikade sen var vi hos Mikaels bror Peter eftersom jag äntligen har fått Mikael att rensa sin garderob så Peter fick lite kläder. Sen var vi hos Svärföräldrarna och där blev det lite mat och kloklippning å mys. Sist var vi i herrljunga hos Mikael A för viskulle hämta mitt skrivbord. Så nu har jag det.
Det var trevligt med alla besök men otroligt tröttsamt jag å lill plutten sov hela vägen ifrån herrljunga till gbg. Stackars Mikael tur  att inte han somna =OS

_Äö.,,kmkmkmkmkmkmkmkmkmkmkmkmkmkmkm (Jonathan ville oxå skriva en rad)


Luffarschack med hutt (somliga tyckte det var svårare än andra =O))


Lite mys hos farsan


jonathan vill inte riktigt se ölen =OP Duktig kille blunda för sådana dummheter



Jag myser med Wilma


Så här roliga tycker Jonathan att hans gudföräldrar är

   
Smulan, Rocky, Maffioso/aka Woodstock


En vesit i Kennys knä hans med oxå.

Idag händer nog inte mycket ska väl ta en vals med dammsugaren och diska men mer aktion än så vill jag inte ha. Huvudet är inte riktigt på tipp topp.

Ha en bra slappis söndag å ta hand om er och era kära!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka fina bilder =)

2009-02-01 @ 11:16:41
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: Ronja

Åå men va sööööt bebis =)

2009-02-01 @ 22:28:10
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0