Lördag är dagen med stort L

Vad sker idag mina kära vänner?

För min del händer inte mycket Mikael jobbar  så jag är själv med Jonathan som vanligt. Önskar att både jag å Mikael kunde ha ett jobb där man slapp jobba på helgerna.

Jag har beställt lite kläder ifrån Ellos idag 4 par byxor, 1 kläning och 2 bh:ar. Det hela skulle gå på 880kr. Jag behöver verkligen ha nya byxor. Man kan ju hoppas på att några passar. Men det roliga var att för ett tag sedan var Mikael å shoppa kläder 2 byxor å en tröja för 1300 en aningens skilldnad =O)

Igår gjorde jag snickers himla goda men jag råkade nog ta för mycket capten crisp så dom hänger inte riktigt ihop. Men dom är allt ätbara i vart fall.

Nu vaknade lillplutten så plikten kallar.

Ha en bra dag mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja lite grann men jag har inget val ju, ungen ska ut =P

2009-02-07 @ 15:06:27
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: mimmie

så du fattade trotts min ngt kryptiska förklaring. det är nog bara jag som är blond :P du anar inte hur lång tid det tog för mig å kamma på hur man skulle göra! satt nog i 2 veckor och klurade på det och när jag väl kom på hur jag skulle göra var kläderna jag skulle klistra på för små! snacka om otur. kasta upp en bild på hur det blev sen. för nu är jag nyfiken! puss

2009-02-07 @ 15:06:37
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: mimmie

japp har bara dissat telefonen idag:P aj då! nepp ingen aning faktiskt hoppas du får till det;) puss

2009-02-07 @ 15:33:01
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo den e inte jättestor, men inte mycket mindre än den här.. planlösningen är sjukt mycket bättre än denna.. du säger bara så för att du inte vill bli av me mig va ;) puss

2009-02-07 @ 21:20:22
Postat av: Anonym

jo den e inte jättestor, men inte mycket mindre än den här.. planlösningen är sjukt mycket bättre än denna.. du säger bara så för att du inte vill bli av me mig va ;) puss

2009-02-07 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0