Så var det en ny dag.

Igår var jag på gymmet med Stino å shit va skönt det var. Jonathan var världens gnälligaste igår. Så när jag hade vart på gymet i nästan 1 ½ timma tänkte jag att det är bäst att jag går hem å räddar Mikael. Så jag dumpade Stino på gymmet för att komma hem å inse att mina pojkar var ute på en liten tripp. Så helt i onödan fick jag gå hem tidigare.
Men jag å Stino bestämmde att vi skulle titta på csi ihop men hon fastnade i teletuten så de blev inget med det.

jonathan somnade reda vid 7 igår han var jätte rött efter att han gnällt hela dagen. Så natten har vart lite ryckig. Men han kanske håller på att ändra sovryttm? Förkyld har han blivit i vart fall efter att ha vart hemma hos mamma å hennes iglo till hem. När Mikael vaknade på morgonen var det 16 grader i sovrummet. Josephine de slår till och med hemma hos er =O)



Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej.

Hoppas inte Jonathan blir så förkyld som Pontus, han kan knappt andas stackarn. Det kanske kan vara från oss han är smittad med för vi var ju redan lite snoriga när ni var hos oss. Han får iaf krya på sig den lille :)

Ser fram emot att ses snart igen.

Kramar från oss.

2009-02-17 @ 20:44:48
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0