Tvätt, tvätt å åter tvätt

Fy farao vad jag tycker det är trist att tvätt å Jonathan tycker inte det är roligare han. Men det är ju tyvärr snt man måste göra.
Mikael jobbar hela dagen å sen ska han i väg å ha grabbkväll. Så då bestämmde jag att vi ska ha tjejkväll med ett visst litet undantag men han kan vi ju inte göra så mycket åt.

Igår målade jag som fan så nu ärv det som ska målas målat. Det är jätte konstigt för när man har saker man ser fram emot att göra då känns det som man aldrig kommer dit. Men sen när det är gjort då känns det jätte tomt. Som när man läst ut en skit bra bok. För nu har jag ju inget att måla längre.

Här Mimmie kommer min Thåström låt:



Tänkvärt!
Dia Psalma:

Kommentarer
Postat av: bebben...

ja.. precis.. alla papper var helt släta ifrån början.. nu har jag köpt andra såna emboss-dies med.. som gör blommor å prickar.. kan vara coolt att ha om man ska göra typ grattis-kort eller nåt...

du får komma och kika nån dag... hi hi..

2009-02-04 @ 15:28:57
Postat av: Veronica

Jag bor i lilla Kumla utanför örebro=) det är kyrkan här som ordnar det mesta, det är bra... Så man får möjlighet att träffa lite andra mammor;D

2009-02-04 @ 18:01:04
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: mimmie

Jo den är bra. Fast det är ju det mesta av han. Just de ja. Av Andreas... Så de blir upp te Karlstad å kika på han:D det är inte det lättaste å tvätta med barn... puss

2009-02-04 @ 18:45:03
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Lindadu har blivit

du har blivit utmanad.. kolla in min blogg.. puss

2009-02-04 @ 19:30:39
Postat av: mimmie

ja jo vi har hittat tillbaka till varandra. nja jag tycker faktiskt det är lättare då. då vill de så gärna hjälpa till. svårare å balansera ungen på magen när man ska böja sig ner å plocka i å ur tvätt...puss

2009-02-04 @ 19:33:39
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0