Japp nu drar vi snart

I söndags hade jag den offeciella badpremiären i badkaret efter Jonathan föddes och de va så jävla gött.

Igår var vi på kungsmässan å de va väl ingen hitt direkt. Men det som var allra bäst av allt de var att dom hade ett amningsrum med skötbord och grejer hur gött som helst att slippa sitta på toa å amma lill plutten. Efter kungsmässan drog vi till IKEA i kållered jag hittade lite bös men inget jag egentligen behövde.

Idag är tanken att det ska bäras av till ullared. Så himla gött ni som läst här ett tag vet ju att jag i princip velat åka dit sedan i juni förra året å nu blir det äntligen av. Men först blir det till att betala räkningar alltid lika kuligt.


Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan!

Nästa gång ni är i Lindometrakten får ni gärna slå en pling och komma och hälsa på! 0733 500 507!



Kraaam

2009-01-27 @ 15:23:37
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: L

va.. ullared utan mig!! ;)

2009-01-28 @ 09:09:53
Postat av: sandra

Tack=)

det ska verkligen bli jättekul i sommar=) Hittade ni något på ullared då?



Kraaam

2009-01-28 @ 11:10:49
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0