Måndag

Japp så var det måndag igen. En ny vecka å nya tag. Jag ska snart pallra mig i väg till hemköp å hämta mitt å Jonathans packet. Det ska bli riktigt roligt att hämta. Jag hade hoppats på att kunna gå till gymmet men pojken min har drabbats av  nackspärr så han kan inte ens lyfta Jonathan å då e de ju lite svårt att passa honom när jag är borta. Så det får väl bli när hans nacke är bättre.

Helgen har vart rätt trist. tittat lite på film å bara vart hemma. Vädret har ju vart skit med så de har inte vart roligt att gå ut heller.

Får väl se vad denna veckan har att bjuda på. Hoppas att det händer något spännande. Ser i vart fall fram emot helgen. Men det är ju några dagar kvar till dess.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu har jag vart ute i busvädret och hämtat packetet och brallorna satt asbra bortsett från en liten (läs stort) undantag mina sid kärleks handtag av löshud som uppkom efter förlossningen. Men med lite träning blir det nog bra det med.
Overallen som jag beställt till lilleman är asstor men han kommer ju inte direkt bli mindre så han kommer allt växa i den oxå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt så jobbigt kan det väl inte vara? ... =/ Alla upplever nog tiden efter förlossning olika.



Allt bra med er annars?





Kram, kram

2009-01-12 @ 14:53:03
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Och kunde jag sova så skulle jag, tro mig. Att det blir en helomvändning i livet vet jag och det skrämmer mig redan nu men allt kommer gå bra, hoppas jag! Hur är Jonatan som bebis? =)



Hörru förresten, lust och fråga gubben din vars Bosse finns idag? Om han bor kvar i Uppsala?





*Kram*

2009-01-12 @ 16:22:22
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Har haft lite kontakt med Mikael förut men tror dock inte att han minns mig. Bo "Bosse" är/var en vän till han som jag var "ihop" med. Inte klurigare än så =)



Oj okej, låter som om första tiden var tuff. Men som jag fattat rätt så är allt bra nu? =) Måste ju bara säga att han är otroligt söt!

2009-01-12 @ 17:48:45
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0