Ny dag

Ja de var väl det en jävligt trist sådan. Mikael fick bege sig till axess akuten nu för vårdcentralen är ju ingen ide att boka in sig till. Väntetide där var tydligen en vecka. Helt sjukt. Stakars min lilla pojk.
Tvätta står på agendan idag trist värre men sånt som måste göras.

Lillskiten ligger å sover men måste snart väcka honom eftersom jag måste ner till tvätten å kan ju inte lämna honom själ. Önskar att vi hade en egen tvättmaskin de hade vart gött. Men de kommer nog det med.

Kollade igenom lite bilder igår å jag hittade en del roliga sen den gamla tiden.


  1.  

     

     

     

    ´Mikael å Thommy
  2. Jag å Mikael
  3. Jag å Stino
  4. Jag
  5. Pingu
  6. Stino å Martin
  7. Emma, Stino, Linda, Sanna, Jag, Pingu och Emma
  8. Linda å Andreas


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0