Shopping

Ja idag var jag på allum med pojkarna. Hittade en tröja svart/röd, en grön omlottkläning och ett jätte snyggt linne. Problem nr 1 är bara att det inte är så lätt att prova kläder när jonathan är med. Så när jag kom hem provade jag kläderna och insåg att tröjan var lte stor å linnet var inte någon höjdare på. Men det funkar. Inget av det var direkt dyrt så.

Jag skulle vilja hitta ett par byxor som sitter bra oxå. Men det får nog vänta till jag blir lite mer symetrisk.

Längtar tills jag med får vara med i den sociala cirkeln =O(

Kommentarer
Postat av: Malin

Blir det så när man får barn, man blir en "utböling"*(kanske fel ord) =/

2009-01-05 @ 08:16:54
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: bebben...

mmm.. kommer ihåg det där dilemmat.. hur jobbigt som helst.. kan vara skönt att ha nån med sig.. som kan hålla koll på barnen medan man e inne... jag och mimmie brukade turas om när barnen var riktigt små... en passar barnen och en provar kläder... annars kan man ju alltid köpa och lämna tillbaka det som inte passar... men men.. det blir lättare när de kan stå upp själva å så.. då kan man ju ha med dem in...

2009-01-05 @ 08:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0