Böö

I går natt alltså natten mellan tisdag och onsdag åskade det utav bara den här. Jag kan inte komma på att det åskat så mycket någonsin under dom åren jag bott här. Men i vilket fall som helst så vaknade jag av det och skulle kura ihop mig brevid Mikael och i min förskräckelse låg han inte brevid mig. Hmm tänkte jag visst gick han och la sig ihop med mig? Så jag knallar upp för att se om han sitter vid datorn och nopp de gjorde han inte, kikar in i köket å där var han inte heller och ser i mitt dåliga mörkerseesnde att dass dörren står på vid gavel å kikar in och där inne står han. Så jag säger högt och tydligt "Älskling vad gör du?". Dom ljuden som kom ut ur hans mun hoppas jag aldrig att jag kommer få hör igen för de lät typ som en brunstig älgko. Jag kunde ju självklart inte hålla mig för skratt så det tog ett jävla tag innan jag kunde be om ursäkt för att jag skrämt halvt ihjäl honom.

Det var så himla roligt för det avsnitter med Big brother som Peter pissar i väskan visade dom på kanal 400 igår natt och jag garvade som fan inte bara för det är så sjukt kul utan även för att det var veckans samtalsämne i skolan. Så mycket sjuka minnen...


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja visst blir man. Pratade med Johan förut och det hade gått bra, men bebben var lite liten fortfarande. Var "bara" v 16+3 så de ska dit nästa vecka igen. Åååh man blir så himla sugen :)

Näpp lovar att tala om vad som händer och fötter när det blir aktuellt ;)

Kram på er

2009-07-09 @ 21:33:19
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0