Jobbigt att sova borta

Nu har vi kommit hem efter en helg i vårgårda som beståt av mycket bad. Vi har haft det jätte trevligt och mysigt. Men det är jobbigt att sova borta speciellt när man inte kan öppna upp fönstrena för att katterna springer ut. Så vi har levt i en bastu dom här dagarna. 

I morgon ska jag på ett möte med en ny brukare så får vi se om jag kan jobba där några nätter i månaden. Jag hoppas på det i vart fall. Men det ska stämma med Mikaels schema med.

I dag blir det en tripp till jysk för å kika på lite grejer. 

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Jag får tacka för gratulationen ;) Dock vill jag inte gå ut med det i bloggen riktigt än, så därför har jag inte godkänt din kommentar.



Allt väl annars?

2009-07-06 @ 11:57:47
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: m a j a n

Sv: Jag är beräknad till 10/1 men det kan ju ändras efter ultraljudet som vi ska göra 29/7. Så jag är i v.14.



Jodå jag mår bara bra. Själv? Tack då vet jag vart jag kan vända mig ;)

2009-07-07 @ 07:07:06
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0