Bad och sol

Idag har jag å Jonathan plaskat på balkongen igen och haft det jätte mys. Vid 6 tiden drog vi till Kåsjön och badade. Hur trevligt som helst. Lite kallt bara men de har aldrig hindrat mig förr. Däremot fanns det vissa andra som krävde lite bearbetning innan dom kom i =O)

Här kommer lite bilder:



Plaska är det roligaste som finns. Alla tre ankorna måste vara med oxå (tjuven, rånaren och djävulen).



Jag tänkte att Jonathan skulle doppa fötterna bara men han hade andra planer. De e min son de helt vatten galen.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Fast det är han.. :) Det är bara att han suger in underläppen, annars plaskar han som bara den och flinar.

Golvet blir SUPER :D

Kram på er

2009-06-26 @ 20:10:05
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: sofia

Hahaha, nä okej när du skriver så.. så skall du nog inte lägga upp den.. men du kan ju faktiskt skicka den via mailen.. Nu blev jag ju väldigt nyfiken..

Hoppas allt är bra med er:)

2009-06-27 @ 14:18:45
Postat av: Josephine

Ni är så välkomna så :) Åker ni uppåt någon gång framigenom är det bara att titta in. Tror säkert de skulle tycka det var skitkul att bada ihop :)

Hur är det annars? Vad händer och sker hos er?

Kram kram

2009-06-28 @ 08:33:01
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0