Trevligt men sent

Igår på dagen var jag och Jonathan ute på promenix i det fina vädret. Meningen var att vi skulle gå å möta Stino efter hon slutat att jobba. Men hon fick jobba över så då blev det till att gå hem utan henne.
Sen bakade jag å Jonathan scones dom blev inte direkt någon hitt men för första gången var dom i vart fall ätbara.
Efter det gick vi ut med Wilma och det gick så himla bra. Hon var skit duktig. Hon gick där brevid vagen och kikade på Jonte om han gav ljud ifrån sig. Så himla gulligt.
Senare när väl Stino slutat kom hon hit och hämtade sina nycklar för att en halvtimma senare komma till baka med bag in boxen under armen =O)
Så jag och Stino satt här och drack vin och tjöta till klockan var halv 4. Så idag är man lagom däven men inte bakis bara trött. Men Jonte hade vett nog å sov till halv 10 så det blev ju sovmorgon.

Dom senaste två nätterna har inte Jonathan somnat förrän vid 12. Jag fattar inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0