Utkast: Mina grymma ...


Mina grymma kära son kan nu mera krypa å snabbt som attans går det

Idag har vi haft en helt underbar dag. först satt vi ute på balkongen och sola jag å Jonte. Sen kom jag på att jag skulle fylla Jontes badbalja med vatten så han kunde sitta oc plaska. så de gjorde jag å de va en hitt. Vill ja lova.

Han hade inte riktigt tid att va med på kort.

Sen tyckte Mikael att vi skulle ha familje dag i slottskogen å jag å Jonte va inte sena på den iden. Vi hade jätte mysigt och gick där å titta på alla djuren. Till och med Jonathan tyckte det va kul.

         

Kommentarer
Postat av: mimmie

naw vad duktig han är=) vi funderar på om vi med ska dit på lördag. med bebben inte så ni va med? puss

2009-06-23 @ 20:37:53
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Emma F

oj oj oj.. det är full fart på plutten =)

2009-06-24 @ 07:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0