Suger

Ja födelsedagar suger. Jag tror jag ska skita i min hädan efter. Pojken jobbade hela dagen å när han kom hem blev de för sent med besök å tårta så de blev inget firande för min del. Linda va här en sväng på dan igår å av henne fick jag tulpaner, choklad och skursvampar =OP (Jag ska ha dom när jag stämplar). Sen tittade Stino ner en snabbis och av henne fick jag BARNLÄKARBOKEN aldrig fel att ha.

I dag har jag å Jonathan inte gjort något. Bara busat hela dagen. De e konstigt när han lärt sig en sak glömer han en annan. Nu kan han rulla ifrån rygg till mage men innan kunde han rulla ifrån mage till rygg. Men nu verkar det som han glömt hur man gör det. För när han väl har kommit över till mage så  kommer han inte tillbax på rygg å blir skit sur i stället. Vi får hoppas att det kommer det med.








Kommentarer
Postat av: bebben...

ja gillar inte heller födelsedagar.. är den värsta dagen på året.. alla förväntníngar som aldrig kommer att uppfyllas... skitjobbigt.. då är det mkt lättare att bara hoppa över den..

(ev presenter skulle man ju kunna få en annan dag.. he he)

2009-03-13 @ 08:04:25
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0