Tack mina kära vänner

I lördags var Roban, Aronsson, kenny och Sandra här vi åt lite god mat och tittade på melodifestivalen. mycket trevligt. de var skönt att slippa sitta själv när pojken var ute å svängde på benen med jobbet. Efter melodifestivalen blev det sin city och de va mig en brutal film men ack så snygg gjord.

För övrigt Robban så heter hon vi inte kom på namnet på så här : Brittany Murphy

Idag har jag tvättat och även vart ute å gått med Stino. Hur skönt väder ute som hels jag fick lite vår känslor redan kl 8 i morses när jag gick ut med första tvätten. Jag tror dock tyvärr att jag har blivit för kyld.
Skönt att Stinos praktik är över så våra tv dejter kan återgå till det normala.


Jonathan passar på att mysa med Robban



Kommentarer
Postat av: Robban

Tack för en super kul kväll :D och för upplysningen om skådespelerskan. Men kan du komma på vad mer hon har varit med i?! Och jag måste säga att jag tycker att det blev ett förträffligt fint foto på mig och Jonathan. Han e verkligen helt urgullig ;)

2009-03-16 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0