Tradera =)(

Ja tradera är ett farligt ställe att spendera pengar på. Man hittar så himla mycket man vill ha. Det finns en hel uppsjö där ju. Jag har hittat en hel del. Men jag har lovat mig själv att inte buda mera förän efter mässan. Svårt jag vet men den e ju om bara 2 dagar. Jag längtar som fan.  Frågan är vad man ska ha för budjet. De kan bli svårt =OP

Igår var Mikael å lämnade in bilen för lagning så hoppas inte de komer att gå på en hel förmögenhet. Hoppas går ju.

Idag e de promenix med en ifrån föräldragruppen å hennes dotter. De kan nog bli trevligt.


Till Förstasidan

Kommentarer
Postat av: Veronica

ojoj, vet <pre<cis hur det är! Jag lovar mig själv hela tiden att inte buda mer, men så sitter man där ändå vid tolvtiden på natten och tänker "men vadå, jag lär ju inte vinna med ett bud på 3 kr!", men joho då! nästan alltid ;D

2009-03-05 @ 23:03:10
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0