BVC besök

Japp idag blir det 6 månaderskontrollen på bvc. Det ska bli intressant att se vad dom har att säga. Bara possetiva saker hoppas vi på.

Jag tittade på sjukhuset igår om lilla Victor. Barnet som dog av cancer den 14 april. Han såg så himla stark ut. Det är tragiskt att det kan vända så. Det måste vara bland det absolut värsta som kan ända en familj. Jag läser hans mammas blogg och man kan inte låta bli och fälla tårar. Det ligger ju trots allt ganska nära det kan drabba vem som helst.
Här är adressen till hennes blogg: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/index.html

Annars händer inte mycket Mikael är fortfarande hemma. Han har vart hemma i en månad nu. Hoppas att hans knä blir bra snart så han kan jobba lite.



Den fina skjortan och byxorna som han fick av syster å hennes kille. Jonathan e jätte fin i det

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Uppdatering:

Ja nu har vi vart på bvc och Jonathan väger 8,1 kg och är 70cm lång. En riktig bjässe. Allt såg jätte bra ut han följer sin kurva jätte bra.
Agående sömnen är det bara till att vara stentuff och inte ge vika. Alltså inte plocka upp honom och inte ge honom någon mat utan att ge honom nappen och låta honom skrika tills han somnat om. 
Lättare sagt än gjort tror jag men vi får väl se hur det här kommer gå. Jag hoppas att det kommer bli bra. Jag vill ju trotts allt kunna få sova en hel natt.  

Kommentarer
Postat av: sandra

åh fy stackars lilla pojk...nu ska jag läsa och lipa lite=(



Kram

2009-05-06 @ 11:31:21
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Christina

Den där blicken känner jag igen =P

2009-05-07 @ 07:02:38
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0