F*ckt up

Ja de där med sovrutiner hur får man till det när en barn inte vill sova? Det undrar jag det. Nu är då klockan halv elva snart och jag har redan lagt jonathan en gång men han är åter igen uppe pigg som bara den. Han sitter å tittar på fotboll med pappa.

Annars har det inte hänt  mycket mer än att försäkringskassan borde gå i konkurs och startas om för ella systemet skriker error. Mikael är ju sjukskriven men har inte fåt några pengar så vi lever på min föräldrapenning å ni kan ju räkna ut själva att de inte blir mycket att leva för.  Dom e ju inte direkt några snabba wille som jobbar där. Så nu går vi å väntar på pengar för att kunna fortsätta leva. Vi väntar även på att mikael ska få en tid för operation för sitt knä. Att lite amatör fotboll kan gå så snett.


Mina schyssta döskalle muffins


Fottbollshulliganerna


När vi var hemma hos mamma så lärde hon Jonte att använda napp så nu kör han på det hela tiden

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vilken liten buse som inte vill sova. Har inget bra tips, har ju faktikst haft det väldans lätt med sovandet här (peppar, peppar). Förstår att det måste vara frustrerande. Hoppas ju bara att det blir bättre :)

Ta hand om er och Kram kram

2009-05-28 @ 08:45:13
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Josephine

Förstår faktiskt. Man orkar inte hur länge som helst, sömn är sååå otroligt viktigt. Man blir frustrerad och arg. Vet att jag blev det sådär ibland när Pontus fortfarande käkade varannan timma i 45 minuter (även om nätterna vid typ 2 mån ålder). Man var helt färdig.

Finns det ingen chans att ni kan bytas av lite, du behöver få sova ordentligt iaf någon natt ibland.



Ja den är verkligen jättecharmig. Jo lite osäker är den nog, fast mamma sa faktiskt att ingen av alla som suttit i den har vält. Så det är väl positivt. Men man får ha han i den under uppsikt, absolut :)



Kram kram

2009-05-28 @ 18:27:35
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: bebben...

hellu... blommorna kommer förhoppningsvis senast tisdag eller onsdag.. dock kommer jag att gå igenom dem direkt när de kommer och lägga upp dem på tradera så snart jag kan...



när kommer du till flkp nästa ggn då?? kram kram

2009-05-29 @ 09:10:30
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0