Helgen

I fredas var jag Stino, Linda och Jonathan och solade vid skolan som ligger här brevid och hade lite picknick. Jätte trevligt. Sen på kvällen kom Stino ner och i kikade på låt den rätte komma in. En jätte bra film den rekomenderar jag verkligen fast den är svensk.

I lördags var det överraskningsfest för Sandra i herrljunga så vid 6 var vi där och festade lite. Hur trevligt som helst jätte roligt att fören gångskull få va med i gemenskapen igen =O)
Tur att man har snälla vänner som säger snälla saker till en när man behöver det. Speciellt du Robban=O)
Undrar om Aronsson kommer ihåg va han sa?
Lillplutten var hos farmor och farfar under tiden och det hade gått jätte bra. Lite ledsen hade han vart men inget som inte gick att trösta
.
Det står keep on facking in the free world på pinet som robban håller upp
han tyckte att den passade till mig (han har fått den genom facket)

I söndags bar det av till Mikaels farfar och farmor och tog en fika för att sedan bege oss tillbax till vårgårda och baka pizza ihop innan hemfärd. Så vi var väl hemma vid 8.


Jonathan hjälper farfar att fixa gammel farfar ocg gammel farmors frys

Men en mycket trevlig helg har vi allt haft.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Shit, kan han redan krypa eran lilla sötis?

Verkar haft en skön helg iaf :)

Ta hand om er.

KRam

2009-05-04 @ 20:29:16
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: sandra

Vad duktig jonathan är! Tar han sig fram fort?

Ja programmet igår var bra, häftigt att äntligen få ett ansikte på sin biologiska mamma!



Harry är hos en familj i gbg nu som har en bulletik. Vi håller tummarna på att dom kommer komma överräns med varandra. han är där på prov nu!



Och ja, jag saknar min mage massor=)



Puss

2009-05-05 @ 08:57:39
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Åh nej. Han vill inte ens vara på det hållet. Hatar att vara på mage, han vill bara stå, stå, stå. Vet inte hur jag ska göra med det riktigt, men antar att det bara är att ha honom liggandes på mage så mycket som möjligt!?

Kram

2009-05-05 @ 20:22:15
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0