Mvc och Bvc

Igår var vi på mvc och lyssnade på hjärtat första gången. Så himla mysigt. De ljudet är beroende framkallande. Man blir lite kallsvettig innan hon hittar det pickande hjärtat sen kan man ligga där å lyssna i all evighet.
Hjärtat slog 150 slag/min och allt såg bra ut. 

Med Jonte gick allt så himla långsamt men nu är det bara en vecka kvar å då har jag gått hälften. De e knappt man hinner med. De går så himla snabbt. 

Här hemma håller vi på att fixa i ordning Jontes rum för nu ska lillgrabben få flytta. De e på tiden.  Tyvärr går de lite segt. Men jag har städat bort mina scrapbooking grejer nu i vart fall. Dwe har ändå vart lite segt på den fronten dom senaste veckorna. Så nu ska bara det ner massa skit i källaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0