Tvätta å sjuk

Fy fan jag har åkt på en ordentlig förkyldning eller va de nu e för skit. De va riktigt längesedan jag kände mig så har kass. Ont i huvudet (som om man går runt med en kanonkula ovanför halsen), trött som fan, snorig, ont i halsen å hes, ret hosta.  Nja symptom finns det gott om.

Idag står det tvätt på agendan. Jippi. Så himla kul verkligen.

Jonte har nu flyttat in i sitt eget rum å de går faktiskt rätt bra. Han vaknar vid 3 å e lite ledsen men de e bara att stoppa om å trösta så somnar han om. De e värre vid 6-7 men då får han komma å morgonmysa i sängen med mig å Mikael till 10.

Denna vecka är det då vecka 20. Tiden går så himla fort. De knapt ja hänger med.


V.20+1


Kommentarer
Postat av: sandra

men shit, du har kanske grisfluss ju...Har du vaccinerat dig?



Fin magen börjar bli. nu har du kommit halvvägs. Rul för oss på torsdag.



Hur lång tid tog ul för er? Gjorde dom organscreening också eller bara mätte?



Kram

2009-11-09 @ 12:43:07
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0