Nu har jag å jonte vart hemma en vecka

Så himla skönt. De e helt underbart att vara hemma. Jonte har haft svårt att sova bara för han bara MÅSTE leka med sina saker. Han e för rolig han just nu övar han på att knäppa med fingrarna å han har faktiskt hajat hur man ska göra bara de att de går för sakta. Sen övar han oxå på att vissla. De ser jätte kul ut när han flåsar runt här med anknäbb.

Vi har inte gjort så mycket i veckan mest slappat som vanligt. Vart i lite affärer å kikat. Köpt en ny jacka, 2 mössor, vantar till jonte så han slipper frysa. Så nu e vintern välkommen.
I går var jag å hälsade på på mitt nya jobb å de känndes så himla bra faktiskt. Jag hoppas verkligen på det här nu.

I dag kommer min kära syster yster å hennes kille på besök dom ska vara här hela helgen. De ska bli så himla kul. Jag saknar min kära familj jätte mycket.

Denna månaden för med sig massa spännande saker å jag längtar så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Vad är det du längtar efter? :)

2009-10-06 @ 07:35:29
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0