Va trött jag blir...

Ja nu börjar de bli tröttsamt det här. Har haft migrän ont i huvudet för tredje dagen i rad och det börjar ta på krafterna. De e inte lika illa som de va dom två första dagarna men jag hoppas av hela hjärtat att jag slipper huvudvärken i morgon. Jag skulle ju gått brevid min allra första dag på nya jobbet i går men de blev tyvärr inget för jag spydde å mådde skit. Så jag hoppas på tisdag nästa vecka.

Mikael har blivit jätte förkyld så för hans del e de heller inget jobb. Jag är i sjukt behov av jobb och dagisplats. För utan dagis plats inget jobb å inga pengar =O(
Så jag hoppas att det kommer en jävla brev på posten snart.

Jonte e så himla söt han kan stå upp utan att hålla sig i men kommer han på det sätter han sig ner illa kvickt. Sen kryper han runt och skricker titta där å pekar på något han vill man ska titta på. En liten smula eller tråd han hittat på golvet.

Soo long

Kommentarer
Postat av: marie-louise

urs, lilla gumman. hoppas den ger med sig snart. hur gammal är han nu? ett år va? hoppas du får reda på vart ni får plats snart. om du är orolig så ring kommunen så kan de tala om om det är beslutat eller inte. puss

2009-10-09 @ 19:59:50
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: sandra

tjing pling. stackars dig som inte mår bra!!

Hur länge har ni stått i kö för dagisplatsen?



När kommer det magbilder här?



Kraaam

2009-10-13 @ 08:19:29
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0