Katvakt...

Ja de e va jag är. Fast i vårgårda. Trist när man inte känner någon som bor här. De e jag å Jonte å dom tre "små" katterna. Jonte har krypit runt å jagat dom. Till slut ledsnade den ena å kom självmant och gosade med honom. Jonte blev så lycklig att han fick för sig att pussa kissen. Haha han e så söt när han kryper runt med öppen mun och ska pussa katten.
Tur att Robban å Kenny finns. Dom har vart här i kväll å underhållit mig. Tack kära vänner.

Annars händer inte mycket. Jävligt trist att vara utan gubbe å sitt hem. Men den 25 kommer jag hem igen.

Tur att jag e så snäll

Kommentarer
Postat av: Josephine

HEj hej...

Ja men det gör inget om man inte kan stoppa in fingrarna längre, den var så väntad på denhär bissingen ju :) Hihi...

Har han börjat vandra något själv Jonte?

Jo det är rätt okej här. Lite upp och ner men tror det handlar mycket om hur det kommer bli att bo här i vinter osv. Har tyckt det varit jobbigt ända sen vi flyttade hit, med vintern. Eldning osv med lillkillen nu också. Så såhär när höst och vinter kommer så deppar man ihop lite över allt möjligt :) Men högst av allt just nu så vill jag köpa något eget och bättre.

Meeeen man kan ju itne få allt har jag hört :P

Jobbet går bra. Skönt att jobba 2 dagar i veckan såhär nu.

Hur är det med er då? Och hur mår DU? :) Såg att det itne gick någe vidare med jobbet men hoppas du hittar något nytt om det är det du tänkt göra!? :) hihi..

Vi måste ses snart igen.

Ha det så gott så hörs vi.

Kram från oss

2009-09-18 @ 11:21:52
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Christina

ojojoj, ikväll skulle du varit med mig o mammi när vi stod bland folkmassan o digga hihi Hoppas du har det bra.. Kram

2009-09-20 @ 00:43:11
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja det blir ju bara denna veckan hemma så försvinner jag i 4 veckor sen.. Ska åka på söndagkväll.. Splittrade känslor inför detta.. Men 4 veckor går fort =) Kram

2009-09-21 @ 23:56:11
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0