Ny frilla


Jontes nya frilla. Han ser skit cool ut. Han tyckte inte ens rakapparaten va lite läskig. Han satt jätte still och va super duktig. Mohawk


Jonte pussar gärna på lillebror


Här ser ni hudflikarna. Den 27/4 ska vi till röntgen jag och Theo då ska vi vara där 07:15 uppe på östra. Verkligen vad jag ser fram emot *not*. Men de e väl bara gilla läget och hoppas på att han snart får bort dom. Under den som sitter på näsan är oxå en bula sen har han en liten bula i pannan. Det är dom de ska röntga. Så får vi se vad det kan va för bulor.
Sen fick vi tid för nytt hörselprov nu på torsdag så de e bara hålla tummarna för att han hör denna gången.

Kommentarer
Postat av: SkalMan

Min äldsta son har äntligen fått världens coolaste frisyr :D watch out Theo :P

2010-04-13 @ 01:13:02
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Josephine

Det är lite hemligt än så länge :) Som så mycket annat är just nu känns det som :P hehe. Fast lovar att jag ska berätta när allt är klirrat ;)



Jo det är bättre med magen, inte så ont längre och det är himla skönt.

Hur har ni det? Hur går det för lille Theo med öron och röntgen och grejs?!

KRamkram

2010-04-16 @ 14:48:47
Postat av: Sandra

Hoho lever ni? Kollar bloggen varje dag ju! Puss

2010-04-18 @ 22:01:36
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0