Terapitränat

Igår va jag och Theo på BVC nu väger klumpen 435?g och är 54cm och i övrigt var allt bra. Sen när vi var klara där bestämmde jag mig för att vi skulle åka in till stan. Ni som känner mig vet att jag åker ALDRIG in till stan själv. Det är en av mina största fobier. Det är jätte jobbigt och panikladdat.
Väl framme i stan börjar Theo gråta och paniken kommer smygande men jag lyckas få honom att somna om så vi styr till hm i nordstan eftersom jag hade pressentkort där. Åter igen ni som känner mig vet att jag kan gå i en affär å kika och plocka på mig kläder men sen går jag aldrig och provar dom utan istället hänger tillbaka dom. Men igår så provade jag kläderna och köpte dom till och med. Jag kände mig så himla nöjd när jag gick därifrån. Men när jag skulle betala skakade jag som ett asklöv.
Så det blev ett par nya jeans en tshirt en trekvartströja och en kortärmad kofta. Jonte fick ett par nya byxor och Theo ett starpaket i blått och rött med en val på.

Sen bar det av till ikea men det verkar som att hela sveriges befolkning vill ha exakt samma blommlåda som jag gått å sucktat efter. Irriterande som fan. Men jag hoppas dom får in det igen.





Cirre bilden är speciellt för dig
Jonte lär sig äta själv. Frågan är dock ibland hur mycket som hamnar där det ska

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow snygga blomlådor! Vad kostar dem?

Säg till mig nästa gång du ska till stan så hänger jag med:-) puss

2010-04-23 @ 08:40:52
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com
Postat av: sarha å Cirre

Åååhhh!! fy tusan va ungen ser ut lr!

Så såg han minsann inte ut här hemma på Botvidsgatan:)

Fortsätt att träna honom duktigt nu så blir det en fröjd att ha honom vid bordet:)



LYCKA TILL, du ser ut att behöva det;)

2010-04-23 @ 15:06:59
Postat av: Madde

Prova att lägga maten i en djup tallrik, de fungareade för cornelia, nu går de mkt bättre. De säger inte att de är så för alla, men de va ett litet tips.

2010-04-24 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0