Ännu ett besök på östra

Ja idag var jag på östra igen å fick dropp. Mitt värde låg på 24 så det var lite sämre än förra veckan då det låg på 27. Idag var första gången som jag mådde riktigt illa och nästan svimmade när hon satte nålen. Fy vad obehagligt det  är. Fast det är den känslan som brukar infinna sig i normala fall. Dock verkar jag ha vant mig nu under sommaren men tydligen kom hon åt en nerv i armen för de gjorde riktigt ont.

I morgon blir det nog en tripp till lek och buslandet. Men vi får se.

Äntligen fick vi sålt lilla skitbilen så nu har vi bara pärlan kvar. Gött de.


Såld!


Kommentarer
Postat av: johanna

men vart är bilden på theolito nu då jennie? :)

2010-08-28 @ 22:31:22
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0