Kräftansdag utan kräfter WTF

Ja i fredags var jag först och fick dropp sen var det bara att sätta sig på tåget för att åka tbax till falköping. Jag råkar ju faktiskt tycka om att åka tåg så länge jag åker själv och inga barn för då är det nästan pest.

På lördagen så var jag och Jonte ute och lekte med monster Sarha i plantis sen på vägen hem träffade vi Bebben så då var vi ju tvugna att tjöta lite skit det var så sjukt längesedan jag träffade henne. Sen väl hemma hos mamma var det bara att hoppa in i duchen och göra sig i ordning för kvällen. Jag var riktigt förväntans full för man kom ju ihåg det som när man var liten. Vid 5 åkte vi hem till pappa och Eva Vi hade jätte trevligt och satt och drack och tjöta skit sen bar det in till Tidaholm. Men väl i öltältet visade sig till vår STORA BESVIKELSE att dom inte serverade kräfter utan att dom gjorde det på hotellet. Men ingen lycka på hotellet heller och bryggeriet hade inträde så de blev inget med det. Så vår dag slutade tidigt.



Min bror Joel


Sarha och Cirre


Pappa och Eva inne i öltältet


På söndagen vaknade jag pigg och glad och vid frukosten kom monster Sarha och lekte.
Vid 3 kom Anton och hälsade på med sitt lilla underverk. Så himla trevligt och Jonte tyckte allt Isabell var rätt söt.  


Anton och Isabell


Mina fina systrar


Vet dock inte vad detta är för mongos

Allt har ju tyvärr ett slut och jag och Theo fick ta tåget hem. För igår var det ett nytt hörseltest och det visade reaktion vid 80 decibell bättre än förra gången så för hoppnings vis kan detta växa bort för förra gången gav det inget resultat alls. Sen var vi uppe och hämtade Jonte så nu är hela familjen hemma igen.


Hoppas ni orkat läsa



Kommentarer
Postat av: Nännie

va fan! är anton pappa?? :)

2010-08-18 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0