Snabbvesit

Ja idag har jag vart på vårdcentralen i falköping och tagit prover. Tyvärr visade dom att mitt värde låg på 16 vilket innebär att jag va tvungen att åka hem och få dropp i morgon men sen bär det av tbax.
Jag Jonte och Theo har vart hos mamma och lite hos pappa sedan i torsdags. Det har vart fullt upp. Så himla mysigt att vara hemma hos både mamma och pappa.


Theo myser i Cirres knä


Hannie tog sig ett bad med mina pojkar. Väldigt uppskattat av dom båda


Eva och Jonte leker i vattenpölarna


Jonte passade på att bada i morfars utebadkar

Mer bilder kommer sen efter helgen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Attans Jennie nu får du ju bli frisk tycker jag! Vad händer nu då när värdet går ner helatiden?

Ses gärna nästa vecka!

Kram

2010-08-13 @ 22:29:07
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com
Postat av: johanna

du avr verkligen tvungen att lägga upp en sådan bild eller hur? :P haha tack för det kvinna

2010-08-24 @ 16:56:18
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0