Fynd

Oftast när jag kommer hem ifrån ullared tycker jag att det mesta är skit och ångrar mig lite. Typiska inpulsköp om andra ord. Men igår var det så himla bra. Allt vi köpte var faktiskt sånt vi behövde. Jonte fick äntligen ordentliga vantar som vi letat efter hela vintern även en ordentlig halsduk så nu slipper han min benvärmare. Sen blev det 3 t-shirts och en hoody för hans del.
Till mig blev det självfallet massa bra å ha från hygien, 2 t-shirt, 3 långa linnen typ sådana som dom har på gina fast på Gekås kostar dom 50, 1 klänning å det är det enda köpet jag ångrar eftersom jag inte provade den å insåg att den va inte så snygg på som på galgen.


Till bäbis blev det lite kläder, amningskudde, nappar 
 

Till Mikael blev det en skjorta, en kavaj och 2 jeans
Till hemmet för en gångsskull blev det till hemmet oxå. 4 svarta olika stora krukor, 2 ljuslycktor (mitt bästa köp) gardiner och påslakan som matchar till Jontes rum





Passade även på att besöka Panduro outlet och o my god jag blev kär. Så mycket saker å så sjukt billigt. Livsfarligt för mig om andra ord. Men jag tyckte allt jag höll mig i skinnet notan slutade bara på 150:-
Sen bygger dom ju om i varuhuset mitt emot Gekås så vi var där inne å kikade hittade lite bra ha prylar dom hade 30-70% rabbat.

Idag har Jonte fått vart hemma hos mig för när vi kom till dagis meddelade dom att det gick magsjuka på avdelningen å de vill vi verkligen inte ha igen så han fick följa med tbax hem. Senare idag blir det en tripp till Mikaels farmor och farfar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0