Jag hoppas så på denna dagen

Idag hoppas jag verkligen på att få lite klarhet i den jungel som verkar vara snårigare än något annat. Ju mer jag funderar desto mer frågetecken dyker det upp. Så himla typiskt. 

Idag är Jonte på dagis och jag är själv hemma. De känns så konstigt de händer ju inte så ofta men sammtidigt är det lite skönt nu när magen är stor och man känner sig som en elefant. Idag blev han inte ens ledsen när jag lämnade honom han satt på frökens arm och vinkade hejdå. De e så mycket skönare att lämna honom då.

Nu är det bara 48 dagar kvar till BF. Shit va tiden går. Jag måste till apoteket och köpa gips så jag kan göra en avjutning på magen. Men denna gång behöver jag nog lite hjälp.

Kommentarer
Postat av: marie-louise

vad är det du inte har kläm på?

2010-02-08 @ 11:17:19
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Josephine

Du kan väl berätta vad det är för djungel? Jag förstår ingenting och det tycker jag är himla jobbigt :) hihi. Hoppas allt är bra iaf!?

Kramkram

2010-02-08 @ 17:00:19
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0