Jag som trodde de va jag som va gravid?

Uppdaterad lista:

Jag: kille 18/3
Pappa Mikael: Tjej 26/3
Emma F: kille 21/3
Sussie: Tjej 25/3
Hannie: Tjej 19/3
Robban: Tjej 1/4
Linda: Kille 23/3
Maja: Tjej 30/3
Mamma/mormor: Tjej
Pappa/morfar: Kille
Stino: Tjej 30/3
Sandra: Kille 27/3


Hmm jag som trodde det var jag som var gravid och kom undan med att va på kass humör. Men tydligen smittar det vad vet jag. Tröttsamt är det i vart fall.

Försäkringskassan är alltid lika roliga. Nu har det stått pågående ärende på min sida sedan januari och när jag är  ute på swedbanksidan visar det sig att jag kommer få pengar. tänk om dom bara kunde va lite snabba på fk så man slapp gå å oroa sig tydligen helt i onödan.

Jonte har nu mera skippat det där med mellan vila. Så han är nu mera uppe tills det blir natten. Bra och dåligt.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Försäkringskassan är ett släkte för sig. Det stod pågående ärende på min sida också, så trodde inte att jag skulle få pengar i tid denna månaden. Men visst kom det pengar i dag. Men alltid är det något som man ska behöva oroa sig över.

2010-02-26 @ 06:57:09
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg <3

2010-03-01 @ 05:26:47
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0