Vanlig sketen torsdag

Jag sitter här och väntar på att min bedrövliga mamma ska ringa tillbax. Hon har åkt på någon skit så hon är grymt sjuk. Hon har vart det i några veckor nu. Hoppas det går över snart. De e ju inget kul att va sjuk.

Än så länge idag har jag å Jonte spikat upp tavlor i hans rum. och jag säger som Dregen när han va med i roomservice "Allt behöver inte vara så jävla rakt här i livet".



Ingen som behöver en bokhylla och ett skrivbord. Dom ligger ute på blocket just nu för 200 spänn styck. Vi måste bli av med dom innan vår nya soffa kommer.




Jonte kom på en ide man kunde göra i köket medans mamma fixar mat. Jag vet dock inte om jag gillade den. Barnspärrarna funkar sådär bra.



Vadå rund???

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt och rund mage du har :) Kram

2010-02-18 @ 21:20:04
Postat av: marie-louise

sopborste! kör ner skaftet på sopborsten i handtagen på lådorna. det funkar tills de kommer upp i tre års åldern;)

2010-02-20 @ 13:18:45
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vet att jag kommer ta hem vinsten, fast ni får nog iofs den största av oss alla :) Mkt jobb nu, iaf många kvällar, men nån dag ska vi nog hinna ses :) kram

2010-02-21 @ 21:32:32
URL: http://lcbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0