Grattis

Anton ringde förut och meddelade att han blivit pappa i natt. Till en liten tjej i vecka 33½. Han lät lite chokad måste jag nog säga. Stackarn de va väl inte riktigt vad dom planerat.

Det har inte blivit någon pulka åkning i dag heller. De e alldeles för kallt å Jonte har inga ordentliga vantar så vi får hoppas att graderna sjunker å att vi hinner köpa ett par rediga vantar innan snön försvinner. För idag har tempen ståt som lägst då jag kikat på 15- å då vill inte jag heller vara ute.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Men vad kul :) Hade allt gått bra och så? Hälsa och Gratta Anton när du pratar med honom från oss i famljen Johansson/Gustavsson :)

Kram och ta hand om er.

2010-01-08 @ 09:22:19
Postat av: bebben...

tack.. =)



jag har använt ett som heter diamond glaze.. men glossy accents är det bästa.. jag hade ju ganska mkt att göra slut på, utav det gamla... så jag tog det först.. men jag skulel helt klart rekommendera att köpa glossy istället.. det är mkt tjockare, så rinner inte ut så lätt som mitt gör..

2010-01-09 @ 12:12:56
URL: http://http://roolz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0