Lite segt...

Jag tänkte att jag skulle försöka mig på att byta gardiner. Alla julsaker är borta sedan länge men konstigt nog är gardinerna kvar. Så idag får dom väl åka. Sen blir det nog till att ploka lite här hemma. Dammsuga upp all sten som Mikael drar in med sina skor och som Jonte sen går å tuggar på. Så de e väl hur min dag ser ut.

Jag är nu i vecka 32 de känns väldigt konstigt att om drygt 8 veckor är jag mamma igen. Tiden har bara sprungit förbi jag har knappt hunnit tänka på det. När man väntar nr 1 planerar man redan från första stund. Jag har inte ens reflekterat över vad vi behöver införskaffa. Jag har ju allt tycker ja i vart fall. Men när tiden väl är kommen vill jag inte stå där å inte ha något. Hmm knivigt.
Än så länge har jag BARA gått upp 7 kg men jag vet ju hur det funkar poff säger de så kommer dom andra kilona sen. Ser så mycket fram emot det *ironi*


Rund i nyllet är man ju i vart fall STILIGT???

Kommentarer
Postat av: Josephine

Mys med mamma :)

Jag tycker du är så söööt så i runda kinder. Men när bebben väl kommit ut sen så försvinner dom ju :) Och det känns mycket skönt, då är man rätt trött på att se ut som en boll :) Men det hör ju faktiskt till.

Ni är inte på väg uppåt hit snart igen kanske? :)

Kram kram

2010-01-24 @ 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0