Scrappa

Jag har sån himla lust att scrappa men jag har helt slut på inspiration och inga kort att scrappa med för våran skrivare har blivit bengröv. Så jag ska beställa ifrån fuji film men jag måste komma upp i lite mer kort för att de ska vara värt.

Jag önskar mig så himla mycket en cuttlebug. Jag har velat ha en nu i över ett år men dom kostar ju skjortan. Så det står helt klart överst på min önskelista. Jag hittade en på tradera men de hände något mystiskt där. Först kostade den 725 och om man köpte den på en gång skulle den kosta 726 men helt plötsligt hade det priset höjts till 885 respektive 890. Hmm jag vet inte riktigt vad som hände. Sen är ju frakten på 174kr och det är den oavsett vart du beställer den ifrån eftersom den väger 5 kg. Så det handlar ju om rätt mycket pengar för en hobby.


Så här ser den ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta tänka, o köp bara!!! Puss

2010-01-06 @ 14:55:54
Postat av: Anonym

Kan man inte köpa en nära där man bor då? Möta upp säljaren, och spara frakten?

2010-01-08 @ 04:20:02
Postat av: Nen

Jo de kan man men då kostar det lika mycket som i affären å då kan man ju lika väl köpa den där. Den säljaren jag hittade på tradera fraktar från london och var billigare. Men jag kan lika väl beställa en ifrån scraplyckan å åka å hämta den i kungälv.

2010-01-08 @ 13:56:53
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0