Konstig känsla

Det är konstigt att det känns som vanligt. Att man inte fått en sån där aha upplevelse. När jag pratar om det fattar jag ju att det är allvarligt att det kunde gått riktigt illa. Men ändå käns det inte som på allvar. Det är ju fortfarande allvarligt. Jag måste ju gå på kontroller och får helst inte bli lämnad själv.
Stino fick sitta barnvakt åt mig igår. Känns inget roligt att behöva bli passad på att inte få klara sig själv. Men det är tur att jag har dig min vän.
I morgon bär det av åter till östra för att ta nya prover och ett läkarbesök. Får vi se vad dom nya proverna säger. Hoppas jag kan börja dra ner på kortisonet snart för jag har fått dubbelhaka och mina vader har svullnat. Känns inget kul alls faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0