Mina barn är på SEMESTER

Ja mina barn åkte på semester till falköping. Det känns himla konstigt att inte ha dom hemma. väldigt tomt och tyst. Men samtidigt är det skönt att få vila sig lite. Igår var vi inne i stan och åt på resturang sen tog vi några cider för att sedan bege oss hem.
Idag var jag uppe 6 för att åka till östra och ta nya prover och få nytt dropp. Så idag låg jag på 80 jippi. Det går åt rätt håll i vart fall så nu ska jag tillbaka på fredag å ta nya prover och eventuellt nytt dropp med immunglobulin men det beror på hur mina provsvar ser ut.
Men nu vet jag i vart fall vad min sjukdom heter Idiopatisk (immun) Trombocytopen Purpura forkortas ITP.
När jag kom hem drog vi till bäckebol och gick på ikea och sen drog vi till rusta för att kika ut kom jag med endast en deo *haha*.
Den stora bragden för dagen är att jag har kört bil. Det gick riktigt bra efter ett tag men bäst är ju att sluta på topp (alltså innan något händer).
Sen har jag å Mikael ätit räk och kräft bageter med sallad och till det asti cinzano. lite lyx får man allt unna sig när man är barn fri.



Jag saknar mina barn





Kommentarer
Postat av: m a j a n

Härligt att du och Mikael får rå om varandra ordentligt. Det behöver man. Man saknar barnen när de är borta, men jag tror det är nyttigt också :)

2010-06-29 @ 07:32:41
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0