Trevligt besök

Igår var Mikaels mamma, pappa, farmor och farfar här på besök och när jag skulle öppna nere i porten till dom eftersom vi har fått nya dörrar blåser ju givetvis dörren till lägenheten igen och kvar inne är en klarvaken Theo i soffan. PANIK. 1300 kronor massa tårar och hjärtklappning fattigare och 45 min på det var vi inne i lägenheten igen. Theo hade hunnit skrika sig till söms två gånger och jg hade fått psykbryt. Det har verkligen inte vart min vecka. Tur att Mikaels mamma å pappa var med och att dom lyckades behålla lugnet när en annan bokstavligt talat gick upp i atomer.

Idag har min pappa hans dam Eva och hunden tösen vart här. Så himla mysigt och trevligt. Vi fick en blomlåda och lite grejer till balkongen och så fick jag även lite kläder vilket var mycket välbehövligt nu i kortison fettman. Det var skönt att få krypa in i pappas armar och få känna sig liten och ynklig igen. Det var längesedan man kände den känslan den där tryggheten och hoppet om att det kommer lösa sig även om det inte känns så just nu.




Meningen va att vi skulle åka till slottskogen och grilla men vädergudarna var inte på vår sida så det fick bli massa lek och bus hemma i stället.



Mikael gosar med Tösen


Så här trött blir man efter att ha busat med Morfar och Eva en hel dag


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å herregud vad hämskt! Inte kunde ni ju komma åt nått fönster att komma in i heller! vilken panik!



Kram

2010-06-21 @ 17:42:02
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0