14 dagar kvar

Ojoj bara två veckor kvar. Nu börjar det verkligen att närma sig.

Min födelsedag var jätte bra. Mamma och syster kom och vi åt tacos och marängswisch. Sen hade jag å Mikael bokat bord på Jensens kl 8. Vi åt jätte god mat och hade jätte mysigt. Tyvärr fick jag jätte mycket värkar och vi var tvugna att åka hem. Men de va falskt alarm. 
Mamma är kvar här och det är så himla mysigt och det är jätte skönt med all hjälp. Den är väl mottagen. Jag har ju åkt på Jontes förkyldning och så förkyld har inte jag vart sedan jag gick i lågstadiet.
Igår var det lite kalas/fotboll/ishocky dag här så de va huset fullt. Men mycket trevligt.

Bilder kommer en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit... Snart kommer den ju:-) vill ni ses imorgon? Jag ska bara till mvc kl 11.

Skönt att du fick ha din födelsedag i fred iaf! Puss

2010-03-14 @ 15:17:16
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: johanna

kul att du fick en sådan bra födelsedag! :) jag saknar dig min systeryster! Krama mamma ifrån mig :)<33

2010-03-14 @ 15:45:02
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du är förkyld tar det nog ett par dagar till. konstigt att du ens blivit sjuk. man har ju ett sjujäkla emunförsvar när man är med bebis. hoppas du blir frisk snart så du hinner vila upp dig innan bebisen kommer

2010-03-14 @ 21:55:42
Postat av: mimmie

btw congratts:D nu är du gammal som oss andra;)

2010-03-14 @ 21:56:34
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0