8 dagar kvar.

Tiden den går sakta men säkert. Väldigt sakta. Men i morgon är det bara 1 vecka kvar till bf. På måndag ska vi till Bm och mäta å lyssna. Vi får väl se vad hon säger.

Igår fick jag äntligen min födelsedagspressent av Mikael.

Ny Modell! Cuttlebug Die Cutter och Embosser! Rosa!
Cuttlebug
Så nu är denna skönhet äntligen min. Som jag längtat. Å givetvis är den rosa eftersom det är min favvo färg *NOT*. Men de e inte färgen som räknas som tur är. Tack älskling så jätte mycket.


Jonathan och Winston
Dom är så söta ihop dom där två är de inte den ena som är på den andra så e de tvärt om. Tur att Winston är dum snäll. Annars hade de aldrig funkat.


Kommentarer
Postat av: johanna

fyskrutt vad jag hade önskat att jag vore hos er nu! :( saknar er så enormt mycket... älskar er, krama om mamma också! :D puss<3

2010-03-21 @ 10:40:11
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Wohooo lycka till nu Jennie! Vill ha sms så fort den är ute! Puss

2010-03-21 @ 20:11:47
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Stino

Har tänkt på er hela dagen.. Bara väntar på att ni skall komma hem nu så man får kika på underverket irl =) Pusspuss

2010-03-22 @ 20:03:05
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Josephine

Såg på Lindas blogg att det kommit en liten pojke :) Stoooort Grattis till er. Hoppas allt gick bra och att ni alla fyra mår bra såklart :) Vi får ta och kika ner någon gång sen när det passar :) Kramkram

2010-03-23 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0