Mer död än levande

Jonte har vart sjuk sedan i måndags. Han har haft feber som aldrig velat gå ner hosta jätte mycket snor och slem så igår kände jag att nu får de va nog. Jonte har aldrig vart ordentligt förkyld förut så man vet ju inte riktigt vart det sitter. Så vi åkte in till östra vid 23 tiden igår och det visade sig vara ett virus men inte så farligt så de behövdes behandlas men han fick andas i en mask två gånger med ventolin som vidgar luftrören. Vi var väl hemma här i natt vid 5 helt slut. Jag tycker faktiskt att det är helt sjukt att man ska behöva vänta i över 3 timmar för att få träffa en läkare i vart fall när det handlar om småbarn.

Men jag han med att göra gipsmage igår och det var ju betydligt lättare med hjälp vill jag lova. Så nu väntar jag bara på att det lila livet vill komma ut så jag vet vad det blir för färg på magen.




Kommentarer
Postat av: m a j a n - designutlottning på bloggen

Tycker jag också, så det får nog bli en annan ;)

2010-03-06 @ 09:21:50
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh jag måste också göra gipsmage! Ska göra den samma dag som jag gjorde med Elina. I v 36+6. hoppas inte den vill komma innan bara! Gjorde du någon med jonte? Puss

2010-03-06 @ 19:41:57
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0